Trendem poslední doby jsou DIY, do it yourself – „udělej si sám“. A ještě větším trendemje nechat ostatní ať si sami udělají, co chtějí. Když si vezmete například spoustu nejrůznějších atrakcí, ale klidně i populární akce v nejrůznějších výrobnách, tak to má velký úspěch, protože lidi více ocení něco, co si „pod dohledem“ vyrobili, než to, co jim někdo vyrobí. A klidně jsou ochotni za to dobře zaplatit. Samozřejmě, musí se jednat o dostatečně přitažlivou a zajímavou činnost. Například spousta skláren za malý poplatek a rezervaci nabízí výrobu vlastního skleněného výrobku dle vaší fantasie. To je něco, co zvlášť ocení rodiče s dětmi, které je třeba alespoň nějak na krátkou dobu zabavit, aby nedělaly binec.
Nejsou to však jenom děti
Každý z nás rád vyzkouší něco nového, ať už je nám patnáct nebo padesát, na věku nesejde. Hlavní je, že se jedná o dosti zábavnou a nevšední aktivitu, aby nás to odtáhlo od počítačů a telefonů. Například ona výše zmíněná výroba skleněného výrobku je docela atraktivní – nejen že vyzkoušíte něco unikátního, co se jen tak někde nedělá, ale zároveň dostanete na památku vašeho počinu taky váš vlastní výrobek. A i když je to kousek, který by si v životě nikdo nekoupil, lidé, tím, že k němu mají nějaké pouto či vztah, si jej rádi vezmou a ještě zaplatí klidně i mistra skláře a materiál. To není zas tak špatné, no ne?
Cíl je něco dát
Zážitek je to, co spousta lidí hledá. Něco, co budou moci vyprávět po večerech. A pokud máte co nabídnout, vůbec se nemusíte bát, že by o to nebyl zájem. Nemusíte si kupovat sklárny, abyste vydělali, můžete klidně přijít s něčím originálním nebo se naopak vrátit k tradicím. Upozorňujeme, že ale musí jít o pěknou tradici. Pokud tam dáte něco příliš pracného a zdlouhavého, tak moc úspěchu mít nebudete. Může to být super, ale 4 hodiny vám nikdo dělat kvůli tomu nebude, natož, aby vám poté zaplatil.